יום חמישי, 30 במאי 2013

עיצוב פנים - איך לעצב בתקציב נמוך?

למטה בלוג שכתבנו עבור בניין ודיור כאן :) מטה גרסת בטא

לך לפינה! (פינת העבודה)

בלי הקדמות ארוכות ישר נצלול פנימה:
פינת עבודה נוטה להתחלק לשלושה סוגים. (תמיד יש יוצא מין הכלל, אבל ניסיון חיינו מראה שלרוב פינות עבודה ביתיות אינן מלבבות).
  1. המקום שבו אני שוהה כי שוב לקחתי עבודה הביתה (קונוטציות שליליות).
  2. "הערמה הזאת של ניירת – תאמינו לי, מתחתיה פעם היה שולחן" – ערמת אחסון של חשבונות שטופלו ולא טופלו. ניירות סקיצה וג'אנק אחר. (ושוב חזרנו לקונוטציות השליליות.
  3. המקום שאליו נשלחים הילדים לעשות שיעורי בית או אתם שוקדים על התואר. (לרוב... שיעורי בית מעוררים קונוטציה שלילית. גם למבוגרים שבנו).
היות ואנחנו עצמאיות ולוקחות לא מעט עבודה הביתה הפשלנו שרוולים ופרקנו את העניין לגורמים. מאיפה הקונוטציות השליליות נדחקות לפינת העבודה שלנו?
טיפים מועילים ליציאה מהפינה.

1. לעבוד מהבית? שיהיה בכיף! נקיף את עצמנו בחפצים שעושים טוב.
 תמונות ילדות, צבע, אווירה, תאורה נכונה. וכן עדיף כיסא נוח. אם כי אנחנו התפשרנו על כיסא סנטימנטאלי. יש המון רעיונות איך לתלות את התמונות. ישירות על הקיר. על קליפס, כשהן "מטפסות" אחת על השנייה. העיקר תנו ליצירתיות להתפרץ.


למעלה – פינת עבודה שעיצבנו ללקוחה נחמדה.

 2. תשתמשו בפתרונות אחסון יצירתי. לא חייב להיות מדף. קליפסים, רשת, לוח שעם בצורה עגולה, מגנטים, קופסאות פלסטיק שהברגתם לקיר, מוט ועליו מלבישים כוסות. התוצאה מקורית ובעלת זהות ייחודית – שלכם! זה מדהים איך אחסון נכון של חומרים מוליד סדר. סדר מוליד תחושת הישג. 




3. בכולנו חבוי לו ילד. אותו ילד שמתמרמר כששולחים אותו לעשות שיעורי בית. אבל אם הפינה שלך נעימה ומזמינה, גם הילד וגם המבוגר ירצו לשהות בה. זהו הטבע האנושי. אנחנו נשארים לשהות במקום כשנעים לנו. 

ואם כבר, למטה הצצה לפינת העבודה שלנו:



(פינת) עבודה נעימה לכולם!


רשימת כל הלינקים לתמונות ורעיונות מקסימים שהבאנו כאן: