יום חמישי, 27 במרץ 2014

העיצובים הכי חמים של 2014 על פי VOGUE האוסטראלי


פרס העיצוב האוסטראלי בתחום עיצוב הבית עומד להכריז על מנצחים.
Vogue Living קפץ על העגלה בכדי להפיץ את הבשורה ואנחנו הצטרפנו לאותה העגלה על מנת לחלוק ולקריין. הכי כיף להציץ ליבשת הרחוקה שתמיד מביאה בשורה עיצובית מרעננת.

35 עבודות מרשימות, שמתוכן בחרנו את החביבות עלינו.
כמה סייגים: כמובן על טעם וריח - אין מה, ובכל זאת, הפרמטרים שלנו לבחירתם היו:
1. עיצוב שהוא אלמותי - TIMELESS.
2. אמירה מקורית של מעצב.
3. חלל פונקציונאלי שגם נעים לגור בו. אנו מאמינות שבעיצוב פנים זה ערך חשוב. לא בכל מדיה עיצובית יש צורך להצמד לכלל הזה, אבל עיצוב פנים - מחייב. בקיצור ולעניין: ריכזנו כאן  את העבודות שנופלות לקטגוריה המאוד אובייקטיבית:  #כזהאנירוצה.
ובכן:

Brighton Residence (Vic) by Robert Mills Architects and Interior Designers.



בעיקר אהבנו את הפשטות.
העיצוב הזה אלמותי.
רהיט חכם שמתמזג עם הקיר ומסתיר את הטלויזיה. השטיח בפאטרן מעניין והספה חמימה ומזמינה. הפשטות היא כה גדולה שהיא כמעט נטולת אופי ועם זאת הבחירה הלא טריויאלית בטקסטילים מצליחה להקפיץ את כל המראה ולגרום לבית להרגיש בית.

231 Smith St (Vic) by Neometro in collaboration with MA Architects.
העיצוב הזה הוא כל כך לא מתאמץ שזה פשוט מקסים. אגב, בארץ החנות שמביאה את הנון שלנט הזה היא כמובן טולמנס. לא לכל כיס. מזל שיש טולמנס עודפים.
מה עובד? כיסאות שחורים עם שולחן לבן שימוש בפרקט מוסיף חמימות. גופי תאורה נהדרים - קלאסיים ולא יומרניים. כמה כתמי צבע, (הקיר והכורסא) -  וזה עובד!!!


Lightbox (Vic) by Edwards Moore.
השנה הזו היא ללא ספק שנת עץ, על כל ביטויו (הבהירים). פרקט, קורות, מדרגות, ריהוט. מסתמן שגם העונה פרוות ממשיכות להיות טרנד לוהט.
אותי אישית קנתה הספה: היא מאוד נוחה ומזמינה, אבל אלגנטית: שימו לב לידיות העדינות ולרגלי עץ. מינימליסטי אבל לא מנוכר. שאפו למעצבים. 

Point King Residence (Vic) by Hassell.
משחקי הסגנון הבינלאומי של "הקומה הצפה" והחוץ שהופך לפנים  חוזרים על עצמם וזה כנראה נצחי - עוד מימי הוילה הרומית. אישית הייתי מחליפה את החיפוי אבן למשהו עדין יותר וטבעי יותר. יש בזה משהו עשוי מדי, אבל נו בסדר - לא הייתי מתנגדת לגור בבית הזה חודש - חודשיים.
Stonewood (Vic) by Breathe Architecture.
כבר דיברנו על עץ? לא רק בהיר מסתבר. זה מקסים, זה פונקציונאלי וזה מעוצב! כתמי הצבע הצהוב הורסים את הבריאות, וההיפופוטם מוסיף קריצת הומור שממשיכה את הקו הקליל הזה. הייתי קונה כאו הכל: שולחן, שמיכה, שטיח, ספה, חלל... זה הו כה נהדר, פשוט להזיל ריר!
Holiday House (Vic) by BKK Architects.

חלל מעוצב באמת. אין פה שום דבר שניתן לגרוע או להוסיף וזה הופך את החלל למושלם. עם זאת, יש משהו מאיים בשלמות. זה מוזיאוני לנו מדיי. אני אוהבת את הבתים שלי - כמעט מושלמים. כאלה שאפשר לא לפחד להרוס את השלמות ולהרכיבה מחדש. למשל החלל למטה מספק את הסחורה הזאת.
The Avenue (NSW) by Arent&Pyke; and TFAD.
הבטחנו לכם באחד הפוסטים שאינדיגו זה ה -צבע העונה. ובכן כמעט ולא ראינו קריצות לטרנד הזה בתחרות. חדר שינה חמים ומזמין זה מעט סתמי, אבל מאוד נעים. הוילון כבש אותנו! אשליה אופטית נהדרת שמשמעותית מגדילה את החלל. ממליצות להפנים ולהשתמש.

Eltham South, Blairgowrie (Vic), by Wolveridge Architects.

מדהים. מה מדהים? הכל! משרבייה מסוגננת, עץ, שילובי חוץ-פנים (באמצעות אותה המשרבייה), הנוחות, הנון שלנטיות. הבית הזה מעוצב אבל לא לוקח את עצמו ברצינות יתירה. חד משמעית המנצח מבחינתינו בקטגוריות #כזהאנירוצה!

Melbourne Residence (Vic) by Elenberg Fraser.
אחרון חביב ומקסים. לא הצלחנו להבין מה קורה שם עם ההצללה: משרבייה בילט אין בתוך זכוכית? מדבקה? תריס? יש בזה קסם - תודו. אם כי לדמיין את החלל הזה ללא הפרחים ו80% מחינו נעלם. מסכימים?

כמעט שחכנו!!!
ממש בקרוב (מיד אחרי פסח) אנחנו פותחות את הסדנה בחלל המעוצב והמקסים שלנו. לפרטים אל תהססו לשלוח לנו מייל :)
ginger.architects@gmail.com
0544767459

אם אהבתם  את הפוסט הזה אולי יעניין אתכם גם:
ניו יורק המעוצבת - סופ''ש של מעצבות
BEDROOM INSPIRATION
שילוב צבעים בעיצוב פנים

סוף שבוע נהדר לכולם :)