יום ראשון, 31 במרץ 2013

Pinball


אחי תמיד צוחק עלי  
הוא :  "אולי תפתחי מספרה ,שהיא גם מסעדה , שמוכרים בה בגדים ,ועל הדרך אתה גם מקבל יעוץ בעיצוב פנים "
 אני : " ואתה מה תעשה ? "
הוא : " אני אהיה הדי-ג'יי  :) "........כן 
לפעמים אני מרגישה שהקונספט של עבודה תמורת כסף הוא שגוי לגמרי.
כלומר, כולם מרגישים כך אבל לפעמים זה יותר מוחשי.
 מובן שהעולם היה מקום כל כך הרבה יותר טוב אם כל אחד היה עושה את מה שהוא אוהב וטוב בו...
הרבה יותר אנשים היו נהנים מהחיים שלהם ,פחות תסכול ,פחות חיפוש עצמי .
אילו רק אותה הפקידה בדואר יכלה להצטרף לקרקס ולהיות לוליינית בלי לפחד מההשלכות ...טוב אולי הגזמתי ,
אבל אני לדוגמה ,אני מעולה בהרבה דברים :) , באמת ...
 הקסם הוא לדעת להפוך את הכישרון שלך למקצוע , כלומר להפוך להיות הכי טוב במה שאתה אוהב לעשות.
כמה נפלא זה לקום בבוקר ולהגיד : איזה מזל  שזה המקצוע שלי ! אני חושבת שזאת המטרה האולטימטיבית ,
יותר מכסף, יותר מאגו ,יותר ממעמד וכוח .
כמה נפלא זה לעבוד ולא ללכת לעבודה ,להיות אדם יוצר ,לראות את התוצר שלך ולהיות גאה בו .
אז...כן...זה הפרויקט החדש.
להיות הכי טובה במה שאני אוהבת לעשות ,בין אם זה בגד , כיסא ,או דירה ...

תגובה 1:

Neta Golshtein אמר/ה...

כל כך מתחברת לזה... מי שמתמיד בסוף מצליח... כתוב מקסים :*